Witam wszystkich! Nie bardzo wiem co pisac, ni jaki ksztalt ma przybrac moj blog :)

Moze na poczatek troszke o mnie. Mam 19 lat, pochodze z Krakowa, od pazdziernika bede studentka Uniwerystetu Jagiellonskiego w Krakowie, na kierunku kulturoznawstwo o specjalizacji buddologia. Tak wiem, wiem, "ale co po tym?". Nie mam zielonego pojecia ;) Ale prawde mowiac po mojej dziennikarskiej klasie w liceum nie widze dla siebie pracy po zadnym z kierunkow na jakie moglabym sie dostac. Tak wiec wybralam studia metoda "co Cie interesuje i co chcialabys poznac jeszcze lepiej?". Kierunek buddologii znalazla moja mama kiedy czytala artykuly na Wyborczej. Zostal utworzony chyba dwa lata temu i jest to jedyny taki kierunek w calej Polsce. Po zebraniu informacji o nim przestalam szukac innych propozycji. Sama uwazam sie za buddystke, chociaz moja wiedza, delikatnie mowiac, jest niewystarczajaca. :) Pasjonuje mnie makijaz, uwielbiam malowac siebie jak i przyjaciol. Wydaje mi sie ze nie wychodzi mi najgorzej. Interesuje sie takze moda chociaz modne ubieranie sie troche mi nie wychodzi ;p glownie z powodu wysokich cen ubran. ;(
Lubie takze fotografie, wszystko przez tate, z zawodu grafika komputerowego z pasji fotografa. I jak tu nie zwariowac? Swego czasu tez troche rysowalam i pisalam wiersze ale ostatnio coraz czesciej brakuje mi do tego weny co jest dosc smutne. Obecnie jestem bardziej aktywna w strefie scrapbookingu czyli ozdabianiem stron albumów fotograficznych lub poprostu tworzenia kartek. Podstawowymi materiałami do ozdabiania są: kolorowy papier, nożyczki do wycinania profilu, ozdobne nity, urządzenia do ich mocowania, klej. Bardziej wyrafinowane ozdabianie wymaga także: pieczątek dekoracyjnych, farbek i pisaków z efektem Pluster („puchnących”), szablonow shape cutter, naklejek, dziurkaczy, wzorków i kolorowego proszku. 
Poza tym jestem uzalezniona od seriali, gier video i filmow. Z przykroscia zauwazylam ze coraz trudnej czyta mi sie ksiazki. Nie umiem znalezc dla nich wystarczajaco czasu czy szybko sie rozkojarzam i odkladam. Teraz czytam ksiazke Jo Nesbo pt Człowiek-nietoperz i musze przyznac ze bardzo mi sie podoba a mimo tego od prawie miesiaca dotarlam dopiero do polowy. ;(
Moim innym uzaleznieniem sa buty. Co prawda nie mam ich wiele poniewaz mama prawdopodbnie bylaby w stanie wyrzucic mnie lub je z domu gdyby zobaczyla ze wracam z kolejna para szpilek. Kiedy widze przeceny w sklepach z obuwiem trzeba mnie wyciagac doslownie slia bym niczego nie kupila ;)
I tak w skrocie to chyba wszystko co musicie o mnie wiedziec jak na razie ;) 
Mam nadzieje ze was zainteresowalam i zagladniecie jeszcze do mojego malego swiata ;)
XoXo and make sure you subscribe! <3




Leave a Reply

Obsługiwane przez usługę Blogger.