Czyli troszke spamu innych blogów ;)
Wczoraj odkrylam stronę bangla.pl na której znalazlam cos takiego jak "rozdania". Zainteresowana weszlam w pare linkow i odkrylam pare ciekawych konkursow. W wiekszosci z nich trzeba zamiescic bannery na wlasnym blogu wiec po to jest ten dzisiejszy post.
Mam nadzieje, ze uda mi sie cos wygrac to bede miec material do recenzji, a jako ze moj blog dopiero raczkuje to moze przydadza mi sie nowe pomysly  ;)
 Oczywiscie jak zawsze, kiedy cos znajde, zamiast odkrywac to powoli to robie wszystko na raz ;p
Chociaż może dzieki temu mam większe szanse ze uda mi sie cos wygrac ;)

A przy okazji moze w ten sposob wiecej osob zagladnie do mojego malego swiatka ;)


Dobra to byloby na tyle ;) Juz nie bede tak przesadzac. Moze cos uda mi sie wygrac. Trzymajcie za mnie kciuki ;)
Zapowiedz: Jak tylko uda mi sie zrobic zdjecia moich pedzelkow z Sephory i innych to zamieszcze ich recenzje. ;) Serdecznie zapraszam! :*
XOXO
matleena makeup
Make me beautiful
Kosmetyczna tęcza Leny
świat oczami wlosomaniaczki

Worldglossy

Bandur





Love and vanilla scent
kalista bloguje




2 Comments

Obsługiwane przez usługę Blogger.