Moja przyjaciolka z gimnazjum niedawno osiagnela oczekiwana dlugo pelnoletniosc. Z tej okazji stworzylam dla niej niepowtarzalna kartke urodzinowa. 
Jako ze wtedy przechodzilam fascynacje pianka 3D to na froncie umiescilam 18 na 3-krotnym podwyzszeniu. Calosc utrzymana miala byc w pastelowych kolorach blekitu i zieleni. Jako, ze Pati ma urodziny w pazdzierniku kartka miala nawiazywac do lata jako oderwanie od tej, bardzo nie lubianej przeze mnie pory roku, zimy. Podstawa byla tekturka ozdobiona zielonym papierem w biale kropki. Na to nakleilam inna tekturke, otrzymana w dosc nietypowy sposob bo z... rajstop :) mimo dziwnego pochodzenia te tekturki bardzo dobrze spelniaja swoja funkcje. Tak wiec wzielam taka jedna, zielonym tuszem z Versa Color - lime zabarwilam lekko calosc a krance troche mocniej. Na nia nakleilam kartke zabarwiona niebieska Versa Color - cyan, a na to niebieska wstazke z zestawu, ktory moja mama przywiozla mi ze Szwajcarii. Pod tym przykleilam dwa znaki < > wykonanane z drewna, (zakupione na zlocie organizowanym przez Scrap.com) ktore takze przytuszowalam kolorem niebieskim a pomiedzy nimi napisalam Happy Birthday. Nastepnie na lewej stronie nakleilam pietrowa konstrukcja z 18.
Z tylu znow uzylam tuszu, ktorym lubie sie bawic, by przybarwic calosc, boki przyciemnilam z kolei czarnym tuszem z kolekcji Ink it up. Z lewej strony nakleilam jedno duze zdjecie Pati i dwa mniejsze na ktorym jestesmy razem. A prawej napisalam jakies tam zyczenia, pewnie niezbyt udane, jak zawsze. Niestety prawie nigdy nie mam pomyslu na zyczenia. 
Kartke dolaczylam do prezentu i wybralam sie na impreze osiemnastkowa. Jesli dobrze pamietam to solenizantka byla zachwycona moja praca wiec czuje sie spelniona. ;))


Leave a Reply

Obsługiwane przez usługę Blogger.